Ada Apa Dengan Ipod Touch

Ipod Touch sekarang dah keluarkan generasi kedua di mana harga pasaran dari RM 779. Memang membuatkan hatiku panas je untuk memilikinya. Namun apakan daya birthdayku bulan depan. So, bagi donator untuk birthdayku macam biasa permintaanku adalah Ipod Touch 2G.


Ape yang best sangat Ipod Touch ni?

iPod touch boleh buat korang rasa best gile tau. Bukan sahaja untuk dengar MP3, namun dengan ipod touch ni korang boleh menonton movie, main game, surf internet dan macam-macam lagi lah.

Ipod Touch ni ada 3 saiz, 8GB, 32GB dan 64GB


8GB iPod touch8GB
1,750 songs
10 hours of video
RM 779.00

32GB
7,000 songs
40 hours of video
RM 1,199.00

64GB
14,000 songs
80 hours of video
RM 1,599.00



Sumber : http://www.apple.com/my/

Bukan senang tau nak ada gadget macam ni. Melainkan dari hadiah birthday. Hehehe.. Ipod Touch ni ada built-in wi-fi, so kita boleh online kat mana-mana yang ada sediakan service hotspot. So, nanti boleh la update blog kat kopitiam jer.

Kalau korang peminat game, memang sesuai la ipod touch ni sebab gadget ni dah ada build-in accelerometer, Multi-Touch, Wi-Fi, and Bluetooth. Jadi, keseronokan memiliki ipod touch ni sememangnya tiada penghujung.


Uh.. Ini dia bluebooth punya device dlm ipod touch


Sekian review dari saya mengenai ipod touch 2G. Untuk pengetahuan korang birthdayku pada 29 Disember. So, tinggal beberapa hari je lagi ni.. prepare la ape yang patut ye.. hehehe

Salam Tulus Ikhlas,



3 Response to "Ada Apa Dengan Ipod Touch"

  1. winzpink says:

    Nak jugak adiah b'day bole ke???...
    bestnya dpt iPOD...
    hiks...

    ery says:

    bole... kite kongsi erk.. hehehe

    nangka says:

    nak jugak...

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme